galeon

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Nie, 10 Wrz 2000, 15:43:21 CEST

On Sat, Sep 09, 2000 at 10:53:16PM +0200, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
> Witam
> ktos ma jakies doswiadczenia i moglby sie nimi podzielic?
galeon uzywa gecko mozilli do renderowania stron, ale ma wlasne GUI
w zwiazku z tym powinien byc mniej pamieciozerny (i nalezy
pamietac, ze gecko - komponent odpowiedzialny za renderowanie
stron jest bardzo szybki, tylko mozilla ma pare zalet, ktore
ja spowalniaja, ale zoptymalizuja to w czasie tworzenia M19)

> bo troche mnie odrzucilo jak zobaczylem ze wymaga Orbita,mozilli,gnoma..
ano wymaga, poniewaz jest to aplikacja GNOME bazujaca na mozilli

> btw. jest juz na sourceforge 0.7.4a w specu 0.4a
trzeba poprawic spec-a do mozilli, tak by byly w mozilla-devel pliki
naglowkowe, ktore sa wymagane przez galeona, ktos chetny?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/