kernel-2.2.16-7.i586.rpm

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 11 Wrz 2000, 16:06:24 CEST

[środa, 06 wrzesień 2000], Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> btw nie daloby sie zrobic tak ze jak jest -U na setup to nie robi
> group.rpmnew tylko zaklada brakujace grupy????

Specjalnie odpisałem na tego maila, żeby podkreślić ten fragmnet. IMHO to
bardzo ważne, bo mam dość ciągłego uzupełniania group... To samo powinno się
tyczyć passwd

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer