2 pytania troche offtopic

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Śro, 6 Wrz 2000, 19:08:05 CEST

Mam 2 problemy, byc moze offtopic, choc niekoniecznie (nie wiem, czy to
PLD-specific).

Co moze oznaczac tak wynik:
[root (pts/3) linux]# patch -p1 < patch-2.2.17
patch unexpectedly ends in middle of line
patch: **** Only garbage was found in the patch input.

patch-2.5.4-4 z PLD. Zakladam, ze sam patch do kernela jest prawidlowy -
probowalem z 2.2.17 i 2.2.17pre? - efekt jest ten sam.

Drugi problem dotyczy esound. Proba uzycia esound konczy sie komunikatem:
Can't resolve host name "unix"!
Domyslam sie, ze programy usiluja sie porozumiec przy uzyciu unix sockets, ale
z tego samego mechanizmu korzysta cala masa innych programow, ktore dzialaja
bez zarzutu. Jesli to ma znaczenie - esd uruchamiam ze skryptow startowych.

--
Igor Wawrzyniak
Registred Linux User #150829

polish  linux  distribution