nieoficjalie

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 09:08:43 CEST

[wtorek, 12 wrzesień 2000], Roman Niewiarowski napisał(a):

> IMHO strona ladna i czytelna :>
> tylko narzuci na mirrory koniecznosc uzywania PHP, nie jestem przekonany czy
> to dobre wyjscie...
>
> newrom
> PS
> jesli inne mirrory i glowny site niema nic przeciwko to PHP mi sie podoba :>
u mnie jest php4 i nie mam nic przeciwko temu :)

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/