nieoficjalie

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 14 Wrz 2000, 11:58:52 CEST

On Wed, Sep 13, 2000 at 08:21:13PM +0200, Roman Niewiarowski wrote:

> to ja sie powtorze, jesli beda jakiekolwiek klopoty z serwerem na ktorym
> jest baza danych lub z lacznoscia do niego to caly serwis lezy, oczywiscie w
> przypadku gdy wszystko jest wydlubywane z bazy. Kolejna sprawa ktos
> mirroruje i ma u siebie np oracle to chyba nie kazesz mu
> stawiac nowego mysqla tylko dlatego ze pld ma taka baze %)

Nie mowie, ze strona ma byc na jednym serwerze, a baza z ktorej korzysta na
innym, tylko, ze taka dynamiczna strona strona nie musi byc tam gdzie reszta,
ale tam np. tam gdzie jest baza, z ktorej korzysta.  Dlatego np. interfejs do
LDAP jest na http://ldap.pld.org.pl, a nie na http://www.pld.org.pl

> Pozatym przylaczam sie do glosu Pawla i prosze o oswiecenie w sprawie
> replikacji :)
Po prostu jest to mechanizm "mirrorowania" wbudowany w system zarzadzania baza,
zapewniajacy integralnosc danych. W przypadku OpenLDAP sluzy do tego demon
"slurp".

Pozdrowienia,
	Jacek

polish  linux  distribution