nieoficjalie

Jacek Smyda jacek w smyda.com
Śro, 13 Wrz 2000, 10:40:43 CEST

[wtorek, 12 wrzesień 2000], Marcin L. Mierzejewski napisał(a):

> Świetnie. Proponuje zrobić coś ala freshmeata, tyle że z naszymi pakietami.

Ja wrzucę swoje 5 groszy.
Może zainstalować pakiet PHP-Nuke (ostatnia wersja 3.0)?
Mam nawet częściowo spolonizowane komunikaty dla tego programu.
Będziemy mieli swoje strony ala slashdot.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/