nieoficjalie

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Wto, 12 Wrz 2000, 19:39:41 CEST

On Tue, Sep 12, 2000 at 07:31:45PM +0200, Marcin L. Mierzejewski wrote:

> Świetnie. Proponuje zrobić coś ala freshmeata, tyle że z naszymi pakietami.

A propos. W odniesieniu do ostatniego wysypu dziur, warto by było
zrobić jakiś system powiadamiania użytkowników o tym, że gotowe uaktualnienia
czekają i należy je zainstalować. Nie mam tu na myśli sztucznie rozdymanych
Advisories, których wysyłanie jest ostatnio modne na Bugtraq (każda
dystrybucja Linuxa to robi ;), ale krótkie i zwięzłe informacje o tym
jaki pakiet i dlaczego należy uaktualnić. IMHO nie powinno to również
dotyczyć wyłącznie bezpieczeństwa, tylko w ogóle wszystkich nowości,
które warto z jakichś względów zainstalować. Informacje ważne z punktu
bezpieczeństwa należałoby natomiast wyróżniać w temacie.

Z tego co widzę to odpowiednie grupy już są (pld-security i pld-announce),
tylko należałoby w nie tchnąć życie - rozpropagować wśród użytkowników
oraz developerów. Ja już kilkukrotnie miałem pokusę napisania takiej
informacji (screen, tmpwatch), ale stwierdziłem że tutaj i tak wszyscy
czytają commit list ;)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

polish  linux  distribution