zablokowanie listy

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 17:30:25 CEST

On Wed, Sep 13, 2000 at 09:18:34AM +0200, Serek/GNU wrote:
> tak da sie bez problemu. i to chyba bedzie najlepsze
> wyjscie, gdyz wszelkie filtrowanie po prostu trwa
> i tyle. nie wiem czy zauwazyliscie, o ile szybszy
> jest ezmlm w stosunku do innych listserverow - jest
> szybszy wlasnie dlatego, ze nie traci czasu.
>
> zatem od 1.10.2000 lista bedzie dostepna tylko
> dla subskrybentow - inni dostana maila, ze
> musza pisac na inny adres.
Więc i tak filtrujesz. Wystarczyło by zamiast odbijać pocztę wysyłać ją
do moderatora. Obciążenie servera się nie zmieni (jeśli moderator jest
gdzie indziej). A przynajmniej adres "pld-list w pld.org.pl", który jest
podawany prawie wszędzie, będzie coś znaczył.

Pozdrowienia,
        Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/