nieoficjalie

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 18:09:39 CEST

On Tue, 12 Sep 2000, Pawel Krawczyk wrote:

> Nie powinienes miec problemow. Ja u siebie robilem analogiczne przejscie
> na 6 serwerach i poszlo bez problemow - pomimo ze niektore sajty byly naprawde
> rozbudowane.

A ja miałem problemy. Jeden z naszym serwisem, inny z klienckim.
Nasz błąd był taki, że PHP3 akceptował (niepoprawną) konstrukcję
$ zmienna = coś
 ^-spacja

W php4 to już nie przeszło.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/