cos z cvs ?

Śro, 13 Wrz 2000, 18:30:03 CEST

On Wed, 13 Sep 2000, Marcin L. Mierzejewski wrote:

> Ja to samo mam już od pół godziny.

Czasmi zdaży się przy niektórych zapisach to, ze pozostaje lock. Niestety
nie udało mi się wychwycić tego dlaczego tak czasami jest (raz na
kilkanaście dni).
W takich wypadkach raportować możan powyższe Sergiuszowi lub mi żeby
sprawdzić co lockiem (wgląd w cvs serwer ma jeszcze wiget ale Atrur
raczje ostanio nie ma za bardzo czas :).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/