upgrade qmaila

Leszek 'Leon' Krupiński d w z.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 16:35:11 CEST

Witam

Zupgradowałem sobie qmaila na pldowego + nałożona ręcznie łata
relaymailfrom. Niby wszystko działa, ale jak chcę wysłać pocztę z
netscape'a przez mój serwer to dostaję komunikaty, że nie podano nazwy
użytkownika. Nie wiem o co mu chodzi, ale podałem w konfiguracji nazwę
użytkownika a później przy wysyłaniu hasło, ale wywala, że hasło jest
złe. Korzystam z tego serwera jako relay dla mojego domowego kompa i
wszystko jest OK. Tak samo z wysyłaniem lokalnym. Ktoś ma pomysł?

--
 Leszek Krupiński +48 501 756 211
 System Administrator @ melog.com.pl

polish  linux  distribution