jeszcze raz o nowych zasobach www

Śro, 13 Wrz 2000, 19:32:24 CEST

Dopiero jak Sergiusz zwrócił mi uwae to zaiuważyłem, że nowe zasoby do
www.pld.org.pl sa nie w tym miejscu co trzeba.

Jeszcze raz w takim razie.
Po pierwsze. Katalog /PLD-web/ wyleci po 21szej.
Pisałem żeby nowe zasoby www wrzucić do katalogu z już istniejacymi. To że
coś jest nowe nie ma oznaczać, że za każdym razem zakłada sie osobny
katalog/moduł. Od przechowywanai róznych wersji są branche.
Bez trzymania sie takich szczegułów po każdje bardziej radykalnej zmianie
zasobów tzreba bedzie za każdym razem zmieniać organizację zaciaganai tych
zasobów na serwer www a w tej chwili wyglada to tak, że to co _jest_ na
www.pld.org.pl to są zasoby z katalogu PLD-doc/PLD_www_res/main z etykiety
CURRENT.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/