[mis@hq.obop.com.pl: perl-syslog.path (PLD)]

Paweł Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 13 Wrz 2000, 21:13:31 CEST

Czy ktoś bardziej biegły w architekturze perla mógłby tego patcha
zaadaptować? Ja w nim tylko dłubałem przy okazji dziury... Jeśli
problem jest już dawno rozwiązany, to zignorujcie ten list - mam
lagi w związku z dużą ilością poczty ;)

----- Forwarded message from "Paweł A. Gajda" <mis w hq.obop.com.pl> -----

Date: Wed, 30 Aug 2000 16:58:16 +0200
From: Paweł A. Gajda <mis w hq.obop.com.pl>
To: kravietz w pld.org.pl
Subject: perl-syslog.path (PLD)

Witam, ww. łata uniemożliwia kompilację Perla z PLD
(za sprawą włączonych wątków, jak sądzę). Poprawiłem ją
"na czuja" (Perla od środka znam raczej słabo), na wszelki
wypadek chciałbym Cię prosić, abyś zobaczył, czy nie popułem:

-                     " gid %ld.", SvPVX(GvSV(PL_curcop->cop_filegv)),
+                     " gid %ld.", SvPVX(GvSV(CopFILEGV(PL_curcop))),

Paweł

----- End forwarded message -----

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>