Marudzenia ciąg dalszy :)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 14 Wrz 2000, 08:02:44 CEST

[czwartek, 14 wrzesień 2000], Marcin L. Mierzejewski napisał(a):

> A jak wygląda sprawa z podświetlanie PHP i HTML na raz w jednym pliku.
jakby to ujac.... kolorowanie skladni jest na regexpach i wlasciwie to
co przychodzi w dystrybucji to szczatki (coprawda mam wersje 0.3.5) -
koloruje cale php na czerwono (a wewnatrz koloruje tylko tagi i
stringi - ja dodalem sobie kolorowanie wywolan funkcji).

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/