Marudzenia ciag dalszy :)

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Sob, 16 Wrz 2000, 22:49:10 CEST

On Wed, Sep 13, 2000 at 07:59:06PM +0200, Michal Margula wrote:
> W kwestiach dalszego marudzenia: czy ktos uzywa bluefish? Wpisywane znaki
> pojawiaja sie mniej/wiecej z jednosekundowym opóznieniem... Jakies pomysly
> ewnetualnie propozycje ladnego edytora HTML, bo chyba nie mamy do emacsa
> zadnych dodatków htmloedycyjnych :)

quanta. quanta.sourceforge.net albo podobnie. ale trzeba mieæ qt1 a nie 2 (ja
mam :
$ rpm -qa --queryformat '%{NAME}-%{VERSION}-%{RELEASE}    - %{VENDOR}\n' | grep qt
qt1x-1.45-3    - Red Hat, Inc.
qt-2.2.0-0.beta2.2    - PLD
qt1x-devel-1.45-3    - Red Hat, Inc.
qt-devel-2.2.0-0.beta2.2    - PLD

i dzia³a

depesz

--
  hubert depesz lubaczewski <=--=> adres www usuniêty na pro¶bê Asi ¦l.
     najwspanialsz± rzecz± jak± da³o nam nowoczesne spo³eczeñstwo,

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/