(ed)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 17 Wrz 2000, 14:40:34 CEST

On Sun, 17 Sep 2000, Marcin L. Mierzejewski wrote:

> IMHO lepiej dodawac do nazwy każdego pakietu pld, podobnie jak to robi
> Mandrake, np. gkrellm-0.10.5-1pld.i586.rpm...
> Ale czy jest w ogóle sens to robić?

IMHO nie ma sensu... byleby tak ustawiac wszystko by jakis "redhatowiec"
biarac nasze rpmy nie napsul sobie zbyt wiele. Juz kiedys byly pldowskie
rpm'y z litera "d" w rewizjach i warningami na kazdym kroku ze to moze
duzo popsuc....

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/