kloczek: SOURCES rpm.macros

Nie, 17 Wrz 2000, 19:29:17 CEST

On Fri, 15 Sep 2000, Artur Frysiak wrote:

> To jest źle. Jeff ostrzega, że bzip2 payload zjada więcej zasobów i jest
> znacznie wolniejszy. Pragne zauważyć, że dyski są ciągle znacznie tańsze niż
> pamięć.

Z jednaj srony zwiększone zapotrzebowanie na pamięc z drugiej mniejsza
objętość pakietów. Ta mniesza objętość wpływa nie tylko na ilość
zajmowanego miejsca na dyskach ale także na objętość tego co będzie/jest
na CD. Z drugiej strony zwięszonego zapotrzebowania na pamieć jakoś się
mniej bym obawiał. Przy instalacji z instalatora pakiewty instaluje sie
już po właczeniu swap-a. Przy instalacji po sieci czy nawet z CD na
prędkość instalacji i tak ma większy wpływ prędkość pracy CD czy
przepustowaść sieci.
Zauważając to mniej więcej w ten sposób wydaje mi się że włączenie bzip2 w
pakietach ma jednak sens.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/