(ed)

Nie, 17 Wrz 2000, 19:53:34 CEST

On Sun, 17 Sep 2000, Konrad Stepien wrote:

> Już w tej chwili PLD jest na tyle ogległe od RH, że w zasadzie
> nie da się prawie nic tak po prostu przenieść. Co prawda portowałem
> rpm-y PLD na RH (i odwrotnie), ale trzeba trochę w specach pozmieniać
> żeby to działało.

To wynika z tego, że nie da sie utrzymać takiej symetrii bez dodatkowego
silnego usztywnienia całości. To co jest ważne w takim usztywnieniu o to,
że na wszelkie poważniejsze ruchy w charakterystyce całści musiewlibyśmy
zawsze czekać aż podejmie je RH i w takiej sytuacji jest MDK. Conectiva
czy wiele innych które niejako z definicji są skazane na to żeby być w
drugiej kolejnosci.

Bez przyjęcia takich anie innych założeń nie byłoby mozliwe przejście na
FHS. Tak samo nie byłoby możliwe używanei wielu innych mechanizmów
których w RH poprostu nie ma a, które wprowadziliśmy nie oglądajac sie na
nikogo. Niemniej nie wiele kosztuje takie preparowanie pakietów, żeby
upgrade z RH był _płynny i możliwy_. To założenie jakoś nie krępuje chyba
nikomu rąk. Co wiecej .. to ułatwia wręcz używanie PLD bo przecież nadal
wiekszość instalacji PLD nie wywodiz się z instalacji od zera.

To tyle apropo wyjaśnienia znaczenia pewnych faktów w tle.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/