(ed)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 18 Wrz 2000, 12:47:28 CEST

On Mon, 18 Sep 2000, Serek/GNU wrote:

> [...]
Tak, przeciez tak juz jest (FHS). I nikomu to nie przeszkadza.
A redhaciarz jak sobie pakiet z pld zainstaluje to np manow nie zobaczy
poki nie dopisze /usr/share/man do man.config...
[..]

> prosze panstwa - do roboty, zamiast tworzyc tematy zastepcze.
> dlaczego screena jeszcze nie ma na eftepie?
> ile minelo juz dni od ogloszen o exploitach?
Bo te exploity nie dzialaja na naszego screena!
marcus w venus:pts/12:~ (43): rpm -qlv screen | grep /usr/bin/screen
-rwxr-xr-x     root     root       231820 lip 14 16:04 /usr/bin/screen
   ^
jak by tu bylo "s" zamiast "x" to co innego. Tylko ze screen tego "s"
nie potrzebuje!

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/