autorpm

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Wto, 19 Wrz 2000, 15:12:17 CEST

dnia Tue, Sep 19, 2000 at 02:48:44PM +0200, Michal Margula napisal(a):
> Hejka!
>
> Tak ostatnio była dyskusja o wybieraczce pakietów. Czy przypadkiem autorpm
> nie może pełnić tej funkcji tymczasowo? (jakoś podchodzę sceptycznie do
> szybkiego pojawienia się naszej wybieraczki :>). Czy ktoś tego próbował? Ja
> wciąż walczę i za nic w świecie nie wychodzi mi to co jest opisane w
> manie autorpm. Odpalam najpierw samo autorpm i on ściąga listę, ale autorpm
> -i działa niepoprawnie. Zaznaczone pakiety nie chcą się ściągnąć. Tzn. dam
> OK, to się włącza edycja pakietu, jak dam Cancel to się nic nie zapisuje...
> [...]

sprawdzalem autorpm i imho to pomylka...
freshrpms jest duuuuuzo wygodniejszy :)
codziennie mam ustawione w nocy (jak nikt nie korzysta z lacza) freshrpms -b
:>
i to sie sprawdza.

w autoropm kupa problemacji i nawet to dzialalo ale nie przy > 10 pakietach,
uaktualnienie 100 to masakra...

newrom
--
                              Roman Niewiarowski