autorpm

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Wto, 19 Wrz 2000, 18:56:14 CEST

On Tue, 19 Sep 2000, Michal Margula wrote:

> Hejka!
>
> Tak ostatnio była dyskusja o wybieraczce pakietów. Czy przypadkiem autorpm
> nie może pełnić tej funkcji tymczasowo? (jakoś podchodzę sceptycznie do
> szybkiego pojawienia się naszej wybieraczki :>). Czy ktoś tego próbował? Ja
> wciąż walczę i za nic w świecie nie wychodzi mi to co jest opisane w
> manie autorpm. Odpalam najpierw samo autorpm i on ściąga listę, ale autorpm
> -i działa niepoprawnie. Zaznaczone pakiety nie chcą się ściągnąć. Tzn. dam
> OK, to się włącza edycja pakietu, jak dam Cancel to się nic nie zapisuje...
> [...]

U mnie autorpm (z cvs PLD) dziala jak marzenie (tzn. robi to o co mi
chodzi), tyle ze nie uzywam trybu
interaktywengo, ktory IMHO jest jeszcze slabiutki, bo instaluje po 1
pakiecie na raz, przez co nie moge na raz upgradowac programu i bibliotek
z ktorych tenze korzysta.

Ale do sciagania wszystkich nowych pakietow, porownywania katalogu
zaw. rpmy z baza zainstalowanych pakietow, nadaje sie jak
najbardziej. Tylko nie mozna mu pozwolic niczego samemu instalowac :)

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski