xemacs itp?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 20:11:46 CEST

On Wed, Sep 20, 2000 at 02:57:38PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
: Mam takie pytanie dotyczy to w szczegolnosci {x,}emacsa i perla.
: Czy ludzie znajacy sie na tym mogli by przygotowac speca ktory
: zawieralby tylko zalerznosci. potrzebne do jakiej takiej wygodnej
: pracy. Bo istnieja takie zuczki jak ja ktore na xemacsa patrza
: z nabozna trzcia ale zdaja sobie sprawe ze istnieja rzeczy
: na niebie i ziemi nie poznawalne dla przecietnego czlowieka.
:
: Wtdey tak zuczek robilby  sobie rpm -Uvh xemacs-deps + zalerznosci .
: Userom by wszystko dzialalo a jemu by sie koszmary po nocach nie snily.
: Pewnie podobnie mozna by przygotowac jakis taki pakiet z bazowymi
: zalerznosciami dla perla.

Nie bardzo rozumiem.
Obecny xemacs jest gotowy do pracy! Może być że jeszcze coś nie działa,
ale nic mi o tym nie wiadomo.
A jak potrzebujesz np. trybów do c/c++ czy sgmla to instalujesz
odpowiednie pakiety (cc-mode i psgml) a one Ci powiedzą czego chcą jeszcze...

A dla świętego spokoju to możesz ściągnąc wszystko co jest i 'rpm -U xemacs-*'

:
: Ja zdaje sobie sprawe ze podzielenie tego na taka ilosc pakietow ma napewno
: gleboki sens. Ale miejcie tez na uwadze mniej sprawnych intelektualnie. Dajcie
: nam szanse. Bylem na PLUGU na ktorym Ziemek twierdzil ze 5 lat i juz cos wiesz
: o emacsie. To mi zostalo jeszcze 4 lata i 12 miesiecy.

Jedno wielkie eeeeeeeeeeeee tam!
Wszyscy lubią legendy i czują obawę przed spotkaniem z Nieznanym.
Ale żeby patrzeć na xemacsa z "nabożną czią" to przesada... po prostu
duży, skomplikowany program. Elisp to też nie jest jakieś objawienie
tylko kolejny język programowania, owszem, bardzo specyficzny.

Na naszym www w dziale Dokumentacja jest instrukcja dla początkujących
xemacsowców.

Jakieś pytania, problemy - pisz (na priv jeśli to nie dotyczy listy)

Pozdrawiam,
Rafał

:
:
: Lukasz
: --
: ?ukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/