kernel 2.2.17-2

Śro, 20 Wrz 2000, 22:42:17 CEST

On Wed, 20 Sep 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> a po co mi NFS na maszynie na ktorej go nie uzywam to samo tyczy sie
> wszystkich innych latek, nie wiem ile w tym jest z prawdy ale ponac 2.2.XX
> sie strasznie sypia po zalozeniu patcha IDE i korzystaniu z softwarowego RAID.

Obsługa NSF jest w module. Możesz nieużywać modułów (czy do do klienta czy
do serwera).
RAID używam od półtorej roku i jakoś nie zauważyłem sypania. Także na l-k
nie widać żadnych listów na ten temat (a gdyby tak było to zapewne byłoby
wielkie larum).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/