kernel 2.2.17-2

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 20 Wrz 2000, 22:27:54 CEST

dnia Wed, Sep 20, 2000 at 04:40:37PM +0200, Jarek Druzd napisal(a):

> Jakos u mnie sie nie sypia, mam 3 dyski zrobione w jeden /dev/md0 (RAID
> patch), calosci chodzi pod HPT366 (dzieki IDE patch), aktualny kernel
> 2.2.16, uptime okolo 70 dni, wczesniej mialem jakies 140. Z maszynka
> jest 0 problemow. Moze jakis konkretny przyklad "strasznego sypania sie"
> przedstawisz ?

niestety nie pamietam, jeden z dyskutantow rzucil takim stwierdzeniem a ja
tylko powtorzylem z zaznaczeniem ze nie jestem tego pewny (nie uzywam RAID).
Z drugiej strony nie mozna wykluczac iz faktycznie taka kombinacja moze sie
wieszac. ostatnia wymiana doswiadczen o 2.4 na pcol najlepiej o tym
swiadczy, wiekszosc twierdzi ze pada w czasie startu albo chwile pozniej az
tu nagle pojawia sie ktos i mowi ze u niego stabilnie dziala %)

newrom
--
                              Roman Niewiarowski

polish  linux  distribution