Wywiad - PLD

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 17:13:32 CEST

On Thu, Sep 21, 2000 at 04:09:57PM +0200, Tomasz Miklas wrote:

> Tak się ułożyło, że razem z kolegą prowadzimy dział o Linuxie w magazynie
> ".net". Chcielibyśmy napisać o PLD. Artykuł pojawiłby się w numerze
> listopadowym.

Nie ma problemu, z tym że na pytania będzie musiał odpowiedzieć cały
zespół PLD. Myślę że najlepiej będzie, jeśli podeślesz je od razu
na pld-list w pld.org.pl z kilkoma słowami wyjaśnienia, a ja postaram
się załatwić sprawy organizacyjne - czyli skompilować i podesłać Ci
ostateczną wersję.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

polish  linux  distribution