Anons: wybieraczko-instalatoro-upgrader korzystający z tocfile.

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Czw, 21 Wrz 2000, 22:03:03 CEST

[czwartek, 21 wrzesień 2000], Paweł Kołodziej napisał(a):

> Ta wersja jest poporzdowana idei ASAP, ale mimio to uważam ją za używalną.
> Wszelkei bug-reporty i komentaze/propozycje prosze na
> pld-installer-list w pld.org.pl, albo jak ktoś sie wsytdzi tam ;) to osobiście
> do mnie.

raczej na pld-installer w pld.org.pl :)

> Jarek: miło Cię znów widzieć.

ja tutaj caly czas jestem, tylko raczej czytam. Nie mialem bardzo czasu na
grzebanie w prowizorce, ale jak sie cos ruszylo w tym co znam to sie odzywam
:)

> Jeśli miałbyś ochotę pogrzebać w wybieraczce
> to mam dla Ciebie małe todo:
> - zrobić coś na wzór M-s w MC

Tez juz o tym myslalem. Moge to dorobic. Tylko najpierw sie zapoznam ze
zmianami.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/