problem z rlinetd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 15:36:47 CEST

From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> A czy przypadkiem zastąpienie tcp_wrappers przez tcpd nie rozwiąże kwestii
> ?
----------------------------
To co opisalem dotyczy: tcp_wrapers-7.6-14 i rlinetd-0.5.1-8.
Osobiscie mi to nie przeszkadza, nawet mozna uznac za zalete. :)
Gdy zmienie serwer smtp z qmail-smtpd na cos innego np. sendmail
to reguly dla smtp powinny dalej dzialac bez zmian. Oczywiscie
pod warunkiem ze nie sa specyficzne dla danego serwisu.

pzdr
Stacho Pal

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/