problem z rlinetd

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 23:43:54 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Stacho Pal wrote:

> From: "Marcin Bohosiewicz" <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>

> ---------------------------------
> Witam!
> Moze nie pomoge, ale ja naciolem sie na tym ze servis niekoniecznie
> nazywa sie tak jak demon, np: telnetd to telnet. czyli tcpd sprawdza
> regulki dla takich servisow jakie rlinetd ma wpisane w polu service.

I to moze byc to. inetd wywolujac tcpd robi tak, ze nazwa serwisu
to basename pliku demona.
W opcji tcpd mozna rlinetd'owi podac nazwe serwisu.
Moze by tak w skrypcie do rc-inetd dla rlinetd to poprawic?
Ma byc np tak: tcpd "in.telnetd" {exit;}.
W manualu sa przyklady, sprobuje nad tym powalczyc.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/