kernel 2.2.17-2

Pią, 22 Wrz 2000, 17:41:52 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Stacho Pal wrote:
[..]
> Te moje dzisiejsze proby byly wlasnie na 'nocnych' pakietach. :(((
> Sprawdzilem z /test  pakiet *.i686.rpm, sam zbudowalem z src.rpm i386.rpm
> i w koncu make bzImage ze zrodel kernel-source*rpm zawsze ten sam efekt.
> Reiserfs wkompilowane w kernel.

Bo to nie jest kwestia reiserfs tylko IDE. Włączyłem częściowe
modularyzowanie IDE. Jeżeli chcesz to możesz przełaczyć to z modułu na
wkompilowanie i wszystko dalej pójdzie.
Ja jednak spróbuję to dokończyć. To znaczy zrobić pełną modularyzację IDE
i poprawić nieco mkinitrd, a takze przystosować pakiet z kernelem do
automatycznego generowania initrd w trakcie instalacji pakeitu z kernelem.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/