Dwa tematy.

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 22 Wrz 2000, 16:41:57 CEST

[piątek, 22 wrzesień 2000], Paweł Kołodziej napisał(a):

> IMHO takie menu bylo by super (zrobisz to ?)

w poniedzialek, bo dzisiaj wieczorem wyjezdzam.

> zawsze zostaje rpm -e szajs. Ale jak juz obiecalem wyzej postaram się
> zrobić usuwanie w maire szybko (dziś lub jutro). A plik konfiguracyjny też
> by się przydał (właściwie mam napisane na potrzeby innego progarmu kod do
> obsługi niezbyt wyszukanych plików-konfig (ale jak ktoś zna jakąś fajnę
> bibliotekę do tego, to proszę o info)

no kunf robi chyba cos takiego. Przeciez do tego zostal wrzucony (do
opisu modulow).

> Ale jakie było by fajne (tak też jest bardzo fajne, ale IMHO możliwości
> dalszego rozwoju są ograniczone (ale może tylko mi się wydaje (dość
> kiepsko znam newt))).

raw-newt niestety nie jest bardzo elastyczny. Dlatego wlasnie powstal
newt-addon. Ta lista do pokazywania pakietow lezy tam. Jak bedzie potrzebne
cos innego to zawsze mozna pomalu wycinac rzeczy z newta i dokladac je do
naszego. Autor newta nie odpisal mi, jak pisalem do niego w sprawie zmian.
W newtcie dobre jest to ze nie trzeba bardzo martwic sie interfejsem (tym jak
dziala). Piszac w slangu trzeba by bylo cos takiego i tak zrobic - chyba ze
kazdy robilby to samemu a to juz zakrawa na wymyslanie kola.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/