Prośba o przebudowanie SDL z XF4.0.1

Rafal Dziedzic dziedzic w serwery.pl
Pon, 25 Wrz 2000, 08:16:48 CEST

On Fri, 22 Sep 2000, Michal Margula wrote:

> A propos - ktoś probował ugyźć avifile plugin do xmps? Mi to nie chce
> chodzić w ogóle... to znaczy nie generuje w ogóle obrazu... Nie oszukujmy
> się - xmps w ogóle nie generuje mi obrazu :).
Dokładnie, ja widze tylko jakieś fioletowe bochomazy. ;)))) (nie
pomaga przełanczanie pomiędzy X11, SDL i opengl). Natomiast smpeg działa bez
zarzutu.

Wszystkie pakiety raczej aktualne z ftp.

> W ogóle przy plaympeg z xmpsa nie jest możliwe oglądanie zbytnio filmów na
> P133 - a w windzie to chodzą idealnie :<
Na P133 raczej niewiele zobaczysz, u mnie na K6 200 powiedzmy że jak się
ma cierpliwość to coś można oglądnąć, na drugiej maszynie Celeron 4XX już
chodzi płynnie. ;)

Pozdrawiam
Rafał Dziedzic

polish  linux  distribution