udałł ..

Śro, 27 Wrz 2000, 10:09:43 CEST

On Wed, 27 Sep 2000, Roman Werpachowski wrote:

> Doczepiam sie do watku, bo mowa o kernelu. Czy ktos kiedys zwrocil uwage
> na taka late na kernel co sie nazywa ipacctd (http://mind.be) i sluzy do
> zliczania, ile bajtow dany uzytkownik wyslal/odebral z sieci, nakladania
> kwot poszczegolnym uzytkownikom na w/w aktywnosc i/lub odcinanie niektorym
> dostepu do sieci w ogole? Ja to nalozylem u siebie na kernel 2.2.16 (goly
> co prawda) na Debianie i dziala dobrze. Sproboje spaczowac sobie kernel
> z PLD, ale jezeli mi sie nie uda, to moze ktos bylby chetny probowac, bo
> ja za glupi jestem co by patche na kernel poprawiac.

Jeżeli to nie jest kompletnie separowalne w module to conajwyżej
zintegrowane z reszta ale wyłączone i możliwe do włączenia poprzez makra
rpm-a. Chodzi o to, że taki moduł ma raczej dość ograniczone zastosowania
choć jak napisałem nie mam nic przeciwko pełnej integracji samego patcha
tak żeby można było w prosty sposób wygenerować kernel z czymś takim.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/