udałł ..

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 27 Wrz 2000, 08:07:57 CEST

Doczepiam sie do watku, bo mowa o kernelu. Czy ktos kiedys zwrocil uwage
na taka late na kernel co sie nazywa ipacctd (http://mind.be) i sluzy do
zliczania, ile bajtow dany uzytkownik wyslal/odebral z sieci, nakladania
kwot poszczegolnym uzytkownikom na w/w aktywnosc i/lub odcinanie niektorym
dostepu do sieci w ogole? Ja to nalozylem u siebie na kernel 2.2.16 (goly
co prawda) na Debianie i dziala dobrze. Sproboje spaczowac sobie kernel
z PLD, ale jezeli mi sie nie uda, to moze ktos bylby chetny probowac, bo
ja za glupi jestem co by patche na kernel poprawiac.

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski