udałł ..

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 28 Wrz 2000, 00:24:56 CEST

Witam!

Kolejny dzień, kolejne przemyślenia. Zobaczyłem sobie w biosiem jak mam
ustawionego twardziela. I widzę, że ma 2103 cylindry 255 głowic i 63
sektory. Zobaczyłem też, że włączone jest LBA. Zrobiłem autodetekcję i do
wyboru jest również wersja bez LBA, czyli NORMAL która swoimi parametrami
przypomina to co fdisk wyświetlał przy modularnym jajku (33000 cylindrów,
16 głowic, 63 sektory, czy jakoś tak). Oczywiście zbyt piękne by było aby
system wystartował na takich ustawieniach (normal). Więc rodzi się
pytanie, czy warte zachodu będzie zrobienie kopii dysku. Wywalenie
wszystkich partycji, zmienienie adresowania z LBA na NORMAL. I założenie
wszystkiego z powrotem? Mam nadzieję przez to wyeliminować ten błąd o
który się burzy lilo.
                                          Pozdrawiam
                                             Artur

polish  linux  distribution