Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 14:17:04 CEST

"Wojciech \"Sas\" Cieciwa" <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl> writes:

> On 2 Apr 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
>
> [....]

> Jak rozumiem mowisz o 2.4.2 ??
> Zeby wstal system.

Nie, o 2.2.18-15 z ftpa i o aktualnym specu dla 2.2.19 z głównego brancha

Z %description wynika że kernel-BOOT jest do robienia bootkietek
niekoniecznie musi pchać się do głównego bootrecordu.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)