Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 15:47:37 CEST

On Mon, Apr 02, 2001 at 02:17:04PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Nie, o 2.2.18-15 z ftpa i o aktualnym specu dla 2.2.19 z głównego brancha
>
> Z %description wynika że kernel-BOOT jest do robienia bootkietek
> niekoniecznie musi pchać się do głównego bootrecordu.

IMHO to by trzeba jakos tak zrobić, żeby sie kernel boot w jakimś spec
katalogu instalował. I kilka innych takich BOOT pakietów można by zrobić.
Właśnie w celu robienia bootkietki (np. mawk skomplikowany ze statycznym
libm). To by się dało do powiedzmy /usr/lib/bootdisk I tam by był
chroot do bootkietki. Albo jakiś inny katalog. Można by też busybox
do rpm'a wrzucic. Co o tym sądzicie?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-