2.4.2 i RAID

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 00:02:35 CEST

Jak uruchomic komputer z kernelem 2.4.2-6 z dysku (a wlasciwie dyskow,
choc najwazniejszy jest ten jeden - root) z RAID1? Mam zainstalowane
partycje, uruchomione /dev/md?, zrobilem LILO, ktore laduje kernel i
dochodzi do momentu

Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:00

Wiem z grubsza o co mu chodzi, znalazlem nawet w sieci dokument, ktory
opisuje jak recznie zrobic initrd z zainstalowanym raidstart, ale
strasznie nie chce mi sie tego tak robic...  Moze jest jakis wygodniejszy
sposob?

Z gory dziekuje

Lukasz

PS. A propos raidstart: w raidtools pliki - m.in. wlasnie raidstart -
ladowane sa do /usr/sbin/. Jest klopot jesli wlasnie /usr ma byc montowane
jako RAID. Chyba trzeba przeniesc to do /sbin; tam zreszta szuka
rc.sysinit...