2.4.2 i RAID

Hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 12:10:16 CEST

Witam!

Dolaczam sie do pytanka: na serwerku z raidem bede niedlugo instalowal
kernela z LIDS'em, który raczej wyklucza mozliwosc ladowania systemu z
"posrednictwem" initrd.
BTW: czemu wkompilowany w jadro RAID wywala unable to mount root, a ten sam
kernel ze skompilowanym RAID-em jako moduly + initrd dziala poprawnie?

Pozdrawiam
Hocus