wuch 686

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 2 Kwi 2001, 21:01:46 CEST

Dnia Mon, Apr 02, 2001 at 12:15:21PM +0200, Hocus napisał(a):
> Witam!
>
> Zainstalowałem Wuch-a świeżo ściągniętego z ftp[...]/i686 i zainstalowałem
> na komputerku, gdzie instalowane były wyłącznie pakiety 686, ale przy próbie
> upgrade'u wuch chce ściągać pakiety i586. Jak go zmusić, żeby sprawdzał
> pakiety we właściwej wersji?

$EDITOR /etc/wuch.conf

> I przy okazji: czy wuch przy robieniu upgrade patrzy wyłącznie na numer
> wersji, czy też np. na datę pliku? Bo zauważyłem, że na FTP często pojawiają
> się nowsze wersje pakietów (sądząc po dacie pliku), lecz z niezmienionym
> numerem wersji.

W nazwie pliku masz tylko VR (version-relase). Wuch natomiast patrzy na
EVR (E - epoch). np. pakiet 1.1-2 jets nowszy niz 1.1-1 ale starszy od
1:0.2-1. Teoretycznie jesli wpada do ftp pakiet w wersji starszej, to
powienien miec podbite Epoch zeby mozna bylo robic bezbolesnie upgrade.
Jak jest naprawde nie wiem -- moze kloczek sie wypowie.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl