budowanie, zmiany na ftp i tocfile

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 09:23:03 CEST

Dnia  3 kwi 2001 o godz. 08:44:25 +0200,
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> napisal(a):

> Nie tyle co się nie przejeli co poprostu jak mnie nie było to to się
> wymkneło z pod kontroli :)

Ale to chyba tak nie powinno być... IMHO nie może być tak, że
z powodu błędu/niedopatrzenia/nieobecności jednego człowieka (albo
nawet kilku :)) nagle posypią się zależności w całym drzewku FTP
i ktoś, kto zrobi w dobrej wierze apgrejd, nagle ,,załatwi'' sobie
maszynę.

Zwłaszcza, że możliwości powrotu do wersji poprzedniej są niewielkie,
bo skąd brać poprzednie wersje pakietów???

Może jednak pomysł z podziałem na stable/unstable nie jest taki zły?

Chyba, że katalog 'test' ma być czymś w rodzaju 'unstable'. Ale tam
są tylko niedotestowane nowości...

Zastanawiam się, czy jednak wypuszczanie pewnego rodzaju stabilnych
,,snapshotów'' nie byłoby dobrym pomysłem. Szczególnie dla adminów
produkcyjnych serwerów stojących na PLD. :)

Pozdrawiam
Orr

PS. Nie chcę wszczynać kolejnej ,,świętej wojny'' o kształt
dystrybucji, tylko myślę o ułatwieniu życia niektórym ludziom (tak,
sobie, ale sądzę, że nie tylko). :)

PSS. Kłoczek -- Ty akurat prawie zawsze jesteś i jak się coś wali,
to zwykle jesteś dostępny. :) Ale mnie się rozchodzi o zasadę ogólną.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |