budowanie, zmiany na ftp i tocfile

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 11:46:58 CEST

On Tue, 3 Apr 2001, Jacek Konieczny wrote:
> Już wiele razy była o tym mowa, ale najwyraźniej odpowiedzialni za przerzucanie
> pakietów na FTP się tym nie przejęli.

Wiem... ale przypominam... :)

> Jakby się postarać, to gentocfile można by odpalać jeszcze przed
> wrzuceniem pakietów na FTP --- pod warunkiem, że wcześniej wszystkie
> "siedziałby" razem z innymi w jakimś innym katalogu.

Tak - ale to już jest 2x więcej miejsca...
Też o czymś takim myślełem, ale to jest nierealne.

> Ale to by chyba nie
> wiele dało --- i tak wszystkie pakiety na FTP + tocfile jednocześnie się
> nie pojawią, więc będzie pewien czas w którym tocfile i RPMy nie będą
> się zgadzać.  Probonowałbym jeszcze kasowanie (chowanie) starego tocfile
> przed dograniem nowych pakietów i stworzeniem nowego tocfile. Wtedy
> tocfile byłby zawsze aktualny (jeśli by był). Nieaktualny tocfile
> jest w końcu i tak bezużyteczny.

Czy dałoby się dorobić do tocfile'a taką flagę, żeby wuch po otrzymaniu
jej komunikował, że "tocfile są w trakcie poprawiania - proszę spróbować
za 1h". Podmieniałoby się wtedy podczas robienia nowego tocfile'a na taki
kilku-bajtowy. Dlaczego tak? Bo wtedy widząc komunikat w wuch'u wiem, że
za 1h jak spróbuję to będzie OK, a nie że coś z łączem jest nie tak/server
się wyłożył/co innego się stało.

Co wy na to?

> Niestety nie wiem, jak ten system działałby na mirrorach.

Normalnie.
Przy syncowaniu ściągałoby razem z toc'ami.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski