Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 10:03:34 CEST

> Sorry, albo mi się wydaje, albo sam mówiłeś, że sprawe robienie
> bootdisków etc trzeba uporządkować. Widzisz lepszy sposób niż robienie
> z tym rpm'ów?
jesli moge sie wtracic... fajnie by bylo, zeby ktos zrobil speca, po
ktorego przebudowaniu otrzymaloby sie rpm-a z bootkietka... to bylby
bardzo mily i przyjemny sposob na budowanie i rozwijanie bootkietki...

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'