Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 10:14:14 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 10:03:34AM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:

> jesli moge sie wtracic... fajnie by bylo, zeby ktos zrobil speca, po
> ktorego przebudowaniu otrzymaloby sie rpm-a z bootkietka... to bylby
> bardzo mily i przyjemny sposob na budowanie i rozwijanie bootkietki...

Właśnie taki jest plan, jeszcze prowizorka*rpm,
busybox*rpm i bootdisk*rpm :>

Problemy mogą być z wersjami i[56]86 pakietów, bo bootkietka
powinna być zasadniczo i386, ale to, jak ktoś się w domu bawi,
nie powinno mieć większego znaczenia.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-