budowanie, zmiany na ftp i tocfile

Jaroslaw Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 3 Kwi 2001, 12:03:26 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 11:46:58AM +0200, Blues wrote:

> Tak - ale to już jest 2x więcej miejsca...
> Też o czymś takim myślełem, ale to jest nierealne.

A może by tak:
Katalog ze "stable"
Katalog z update (wiem, że jest test, ale jak to się sprawdza w praktyce? Powiedzmy Stable byłoby zmieniane raz na kilka miesięcy, a w update byłoby wszystko "nowe & zalecane", w test pozostałyby pakiety "testowane/"niedopracowane" pod jakim kolwiek względem).
I teraz imho całkiem dobry pomysł: (katalog?) z linkami symbolicznymi do wersji current (z update?) pod nazwą pakietu *bez numeru wersji*. To pięknie ułatwiałoby automatyzację...

--
Jarosław Kamper		   jarekkam w alpha.net.pl	    UIN: 35713516
http://www.kki.net.pl/~jarekkam		   Registered Linux User # 165846