Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 18:55:47 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 06:29:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
 > Sorry, jak zrobiłem sobie budowanie awk i cfdiska w bootkietce,
>
> Nie nie proponuję. Proponuję żeby Makefile sizdzący w katalogu głównym ze
> źródłami instalatora ściągnął/zaktualizował odpowiednie zasoby i
> przebudował je z --with BOOT. Dalej tenże sam Makefile z tych
> wyprodukowanych spec pakietów typu BOOT za pomocą rpm2cpio wyłyuska sobie
> co bedzie potrzebował do drzewka w którym bedzie kompletował całosć
> zasobów instalatora. Czujesz teraz lepiej o co mi chodzi ?

To po jaką cholere to pchać do rpm'ów? W ogóle?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-