Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 19:22:07 CEST

On Tue, Apr 03, 2001 at 07:15:36PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zaraz muszę wyjść ale za jakieś dwie godziny z hakiem postaram się dorobić
> odpwooenie wstawki w Makefile.
> Nie jestem za mocno zorientowany w tym w którym module to nalezy zrobić

To widać.

> więc zdecydujcie który moduł będzie służył do tego żeby kompletować to co
> mniej więcej nakreśliłem.
>
> Tak jak napisałem .. finalnie powinniśmy otrzymać moduł w którym wykonanie
> "make" zrobi wszystko co trzeba, a "make install DESTRIR=</prexix>"
> zainstaluje w katalogu do którego będzie możan podczepić resztę pakietów i
> plików z indeksami pakietów.

Grrrrrrr. Weź se kurde zrób cvs get bootdisk; make. Jak się coś nie zrobi
to się zdziwie.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-