Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 22:06:25 CEST

On Tue, 3 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zaraz muszę wyjść ale za jakieś dwie godziny z hakiem postaram się dorobić
> odpwooenie wstawki w Makefile.
> Nie jestem za mocno zorientowany w tym w którym module to nalezy zrobić
> więc zdecydujcie który moduł będzie służył do tego żeby kompletować to co
> mniej więcej nakreśliłem.
> Tak jak napisałem .. finalnie powinniśmy otrzymać moduł w którym wykonanie
> "make" zrobi wszystko co trzeba, a "make install DESTRIR=</prexix>"
> zainstaluje w katalogu do którego będzie możan podczepić resztę pakietów i
> plików z indeksami pakietów.
kloczek! nie wiem czy zwróciłeś uwagę i czy widziałeś to co już jest
--- to wszystko już jest zrobione! cvs get bootdisk; cd bootdisk; make
prep; make

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...