Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Wto, 3 Kwi 2001, 21:38:06 CEST

poniedziałek,  2. kwiecień. Wojciech Sas Cieciwa pisze:

> Nie sa zaktualizowane konfigi.
> Z Jankiem pracujemy nad tym ....
chyba zglupieliscie ;-)) juz mnie kiedys tak to lilo zalatwilo..
nie moj dysk i --root w rpm, a potem jeszcze cos mialem, bo
mialem jakies niepoprawnie politycznie nazwy kerneli. boot-sektor
ma byc swiety, osobny moze byc komunikat, zeby odpalic lilo. nie
mowie juz o tym, ze niektorzy czasem uzywaja loadlina, bo np.
maja rozgrzebane inne systemy... nigdy!

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}