Dlaczego kernel-BOOT odpala mi lilo w post?????

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 4 Kwi 2001, 07:56:02 CEST

On Tue, 3 Apr 2001, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> chyba zglupieliscie ;-)) juz mnie kiedys tak to lilo zalatwilo..
> nie moj dysk i --root w rpm, a potem jeszcze cos mialem, bo

Oj nie doczytalismy :D

Chodzi o konfigi z kernela.
Ktore przy budowaniu 2.4.3 zadaja pytania, o nowe opcje ...

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
2.4.3 nadal jest w proszku :((
Coraz bardziej wyglada to na wieeeelki szjas...
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}