blues: SOURCES modutils-modules.conf SPECS modutils.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 4 Kwi 2001, 11:05:54 CEST

On Wed, 4 Apr 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> To jednak za bardzo sensu nie ma.
> Od tego jest "modprobe -c | grep -v path > /etc/modules.conf" i
> odpowiednio dobrze skorygowane domyślne aliasy (patch aliases).
> Moznaby za to w %post o ile nie ma /etc/modules.conf dodać wywołanie
> powyższego polecenia generujacego /etc/modules.conf.

Pomysł jest z debiana - tam takie coś widziałem.

A takie coś jak ty proponujesz nie ma szczególnego sensu, ponieważ w tym
spisie nie znjadzie się moja karta muzyczna ... dopóki nie umieszcze tego
w modules.conf. I kółko się zamyka.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski